Prima   -  Noutăți - Anunț Privind organizarea concursului pentru ocuparea posturilor vacante în cadrul Agenției de Dezvoltare Regională Centru

Anunț Privind organizarea concursului pentru ocuparea posturilor vacante în cadrul Agenției de Dezvoltare Regională Centru

   
13.08.2010   1525 Accesări  

 

Denumirea și sediul Instituției publice organizatoare a concursului: 

  • Agenția de Dezvoltare Regională Centru;
  • Or. Ialoveni, str. Alexandru cel Bun 33, et. 1 (în incinta Consiliului Raional Ialoveni);
  • Tel. (268) 26671, (268) 22692, e-mail: office@adrcentru.md , web: www.adrcentru.md.

1.    Denumirea funcției vacante:  Specialist în finanțe și contabilitate

Cerințe:

  • Licențiat în Economie, Finanțe și Contabilitate;
  • 3 ani de experiență ca contabil și cel puțin 1 an experiență de success în funcție similar;
  • Cunoștințe profunde și experiență în lucru cu Standartele de Contabilitate ale RM;
  • Cunoștințe excelente a legislației RM;
  • Abilități excelente de comunicare;
  • Cunoștințe excelente a limbii române oral și scris, este de dorit posedarea cunoștințelor de lucru în limba rusă;
  • Cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj;
  • Competență și utilizarea computerului cu cunoștințe a aplicațiilor Microsoft, 1C;
  • Abilități excelente personale, de comunicare și managerial.

Condiții de participare la concurs:

  • Cetățean al Republicii Moldova;
  • Domiciliu permanent în RM;
  • Cunoașterea calculatorului la un nivel avansat, programe Word, Excel, 1C;
  • Cunoașterea limbii de stat și limbii ruse la perfecție.

2.    Denumirea funcției vacante:  specialist în elaborarea, implementarea și monitorizarea proiectelor / manager de proiecte

 Cerințe:

studii superioare în management/managementul sectorului public/administrarea afacerilor; abilități de a   forma și menține relații cu prestatorii de servicii și alte părți   interesate; cunoștințe de lucru a regulilor de achiziții a bunurilor și serviciilor din sectorul public; abilități excelente   de comunicare; cunoștințe excelente ale limbii române, oral și scris, și este de dorit   posedarea cunoștințelor de lucru ale limbii ruse, cunoașterea limbii engleze  reprezintă un avantaj; competență în utilizarea computerului și a aplicațiilor  Microsoft, abilități excelente personale de comunicare și manageriale;

 Condiții de participare la concurs: 

  1. Cetățean al Republicii Moldova;
  2. Domiciliu permanent în RM;
  3. Cunoașterea calculatorului la un nivel avansat.
  4. Cunoașterea limbilor romînă, engleză și rusă.

Documentele ce urmează a fi prezentate:

  • CV - ul (în formă tipică, cuprinzînd experiența relevant pentru postul respectiv);
  • Copia buletinului de identitate;
  • Copii ale documentelor care certifică nivelul educațional titlul/diploma/certificate, pentru confirmarea educației obținute - pentru funcțiile, care necesită asemenea cunoștințe sau calități;
  • Copia cărții de muncă ca dovadă documentară a experienței de muncă anterioară.

Notă: Candidații interesați de a aplica la posturile vacante sunt rugați să trimită o cerere pe hîrtie sau în formă electronic la adresa instuțională a Agenției. Dosarul va include actele enumerate.
Data limită pentru prezentarea documentelor: 25 august, ora 16.00

 Vor fi anunțate numai persoanele care vor fi selectate pentru interviu.