print
Anunț Privind organizarea concursului pentru ocuparea posturilor vacante în cadrul Agenției de Dezvoltare Regională Centru
13.08.2010
1527 Accesări

 

Denumirea și sediul Instituției publice organizatoare a concursului: 

  • Agenția de Dezvoltare Regională Centru;
  • Or. Ialoveni, str. Alexandru cel Bun 33, et. 1 (în incinta Consiliului Raional Ialoveni);
  • Tel. (268) 26671, (268) 22692, e-mail: office@adrcentru.md , web: www.adrcentru.md.

1.    Denumirea funcției vacante:  Specialist în finanțe și contabilitate

Cerințe:

  • Licențiat în Economie, Finanțe și Contabilitate;
  • 3 ani de experiență ca contabil și cel puțin 1 an experiență de success în funcție similar;
  • Cunoștințe profunde și experiență în lucru cu Standartele de Contabilitate ale RM;
  • Cunoștințe excelente a legislației RM;
  • Abilități excelente de comunicare;
  • Cunoștințe excelente a limbii române oral și scris, este de dorit posedarea cunoștințelor de lucru în limba rusă;
  • Cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj;
  • Competență și utilizarea computerului cu cunoștințe a aplicațiilor Microsoft, 1C;
  • Abilități excelente personale, de comunicare și managerial.

Condiții de participare la concurs:

  • Cetățean al Republicii Moldova;
  • Domiciliu permanent în RM;
  • Cunoașterea calculatorului la un nivel avansat, programe Word, Excel, 1C;
  • Cunoașterea limbii de stat și limbii ruse la perfecție.

2.    Denumirea funcției vacante:  specialist în elaborarea, implementarea și monitorizarea proiectelor / manager de proiecte

 Cerințe:

studii superioare în management/managementul sectorului public/administrarea afacerilor; abilități de a   forma și menține relații cu prestatorii de servicii și alte părți   interesate; cunoștințe de lucru a regulilor de achiziții a bunurilor și serviciilor din sectorul public; abilități excelente   de comunicare; cunoștințe excelente ale limbii române, oral și scris, și este de dorit   posedarea cunoștințelor de lucru ale limbii ruse, cunoașterea limbii engleze  reprezintă un avantaj; competență în utilizarea computerului și a aplicațiilor  Microsoft, abilități excelente personale de comunicare și manageriale;

 Condiții de participare la concurs: 

  1. Cetățean al Republicii Moldova;
  2. Domiciliu permanent în RM;
  3. Cunoașterea calculatorului la un nivel avansat.
  4. Cunoașterea limbilor romînă, engleză și rusă.

Documentele ce urmează a fi prezentate:

  • CV - ul (în formă tipică, cuprinzînd experiența relevant pentru postul respectiv);
  • Copia buletinului de identitate;
  • Copii ale documentelor care certifică nivelul educațional titlul/diploma/certificate, pentru confirmarea educației obținute - pentru funcțiile, care necesită asemenea cunoștințe sau calități;
  • Copia cărții de muncă ca dovadă documentară a experienței de muncă anterioară.

Notă: Candidații interesați de a aplica la posturile vacante sunt rugați să trimită o cerere pe hîrtie sau în formă electronic la adresa instuțională a Agenției. Dosarul va include actele enumerate.
Data limită pentru prezentarea documentelor: 25 august, ora 16.00

 Vor fi anunțate numai persoanele care vor fi selectate pentru interviu.

 

 

Copyright © 2024 Agenția de Dezvoltare Regională Centru