Denumirea și sediul Instituției publice organizatoare a concursului:
- Agenția de Dezvoltare Regională Centru;
- Or. Ialoveni, str. Alexandru cel Bun 33, et. 1 (în incinta Consiliului Raional Ialoveni);
- Tel. (268) 26671, (268) 22692, e-mail: office@adrcentru.md , web: www.adrcentru.md.
1. Denumirea funcției vacante: Specialist în finanțe și contabilitate
Cerințe:
- Licențiat în Economie, Finanțe și Contabilitate;
- 3 ani de experiență ca contabil și cel puțin 1 an experiență de success în funcție similar;
- Cunoștințe profunde și experiență în lucru cu Standartele de Contabilitate ale RM;
- Cunoștințe excelente a legislației RM;
- Abilități excelente de comunicare;
- Cunoștințe excelente a limbii române oral și scris, este de dorit posedarea cunoștințelor de lucru în limba rusă;
- Cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj;
- Competență și utilizarea computerului cu cunoștințe a aplicațiilor Microsoft, 1C;
- Abilități excelente personale, de comunicare și managerial.
Condiții de participare la concurs:
- Cetățean al Republicii Moldova;
- Domiciliu permanent în RM;
- Cunoașterea calculatorului la un nivel avansat, programe Word, Excel, 1C;
- Cunoașterea limbii de stat și limbii ruse la perfecție.
2. Denumirea funcției vacante: specialist în elaborarea, implementarea și monitorizarea proiectelor / manager de proiecte
Cerințe:
studii superioare în management/managementul sectorului public/administrarea afacerilor; abilități de a forma și menține relații cu prestatorii de servicii și alte părți interesate; cunoștințe de lucru a regulilor de achiziții a bunurilor și serviciilor din sectorul public; abilități excelente de comunicare; cunoștințe excelente ale limbii române, oral și scris, și este de dorit posedarea cunoștințelor de lucru ale limbii ruse, cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj; competență în utilizarea computerului și a aplicațiilor Microsoft, abilități excelente personale de comunicare și manageriale;
Condiții de participare la concurs:
- Cetățean al Republicii Moldova;
- Domiciliu permanent în RM;
- Cunoașterea calculatorului la un nivel avansat.
- Cunoașterea limbilor romînă, engleză și rusă.
Documentele ce urmează a fi prezentate:
- CV - ul (în formă tipică, cuprinzînd experiența relevant pentru postul respectiv);
- Copia buletinului de identitate;
- Copii ale documentelor care certifică nivelul educațional titlul/diploma/certificate, pentru confirmarea educației obținute - pentru funcțiile, care necesită asemenea cunoștințe sau calități;
- Copia cărții de muncă ca dovadă documentară a experienței de muncă anterioară.
Notă: Candidații interesați de a aplica la posturile vacante sunt rugați să trimită o cerere pe hîrtie sau în formă electronic la adresa instuțională a Agenției. Dosarul va include actele enumerate.
Data limită pentru prezentarea documentelor: 25 august, ora 16.00
Vor fi anunțate numai persoanele care vor fi selectate pentru interviu.