|
Prima - Informații utile - Anunțuri - Instituția Publică Centrul Național pentru Energie Durabilă (IP CNED) anunță lansarea repetată a procedurii de achiziție a serviciilor de control al calității lucrărilor de reabilitare energetică a caselor individuale cu vulnerabilitate energetică extremă
Cerere de oferte-Servicii de control al calității lucrărilor de construcții (diriginte de șantier) Repetat Instituția Publică Centrul Național pentru Energie Durabilă (IP CNED) anunță lansarea repetată a procedurii de achiziție a serviciilor de control al calității lucrărilor de reabilitare energetică a caselor individuale cu vulnerabilitate energetică extremă din Republica Moldova (diriginte de șantier) în cadrul Produsului de finanțare „Eficiența energetică a caselor individuale din gospodării rurale cu grad de vulnerabilitate energetică extremă", tranșa a 2-a. Procedura de achiziție se desfășoară în cadrul Programului FEERM, dezvoltat de Guvernul Republicii Moldova și implementat de către Centrul Național pentru Energie Durabilă și Ministerul Energiei. Programul este susținut financiar prin proiectul „Eficiență Energetică și Energii Regenerabile pentru Moldova" (E4M). Proiectul E4M este implementat de GIZ împreună cu Guvernul Republicii Moldova, fiind finanțat de Guvernul Germaniei și cofinanțat de Uniunea Europeană, Norvegia și Danemarca. Această componentă este finanțată de Uniunea Europeană. În cadrul prezentei proceduri de achiziție, IP CNED are drept scop identificarea și contractarea diriginților de șantier atestați, care vor presta servicii de control al calității lucrărilor de reabilitare energetică a caselor individuale cu vulnerabilitate energetică extremă, după cum urmează:
În conformitate cu prevederile HG nr.246 din 08.04.2010, proiectul este scutit de TVA, cu drept de deducere. Lucrările de reabilitare energetică ce urmează a fi supravegheate:
Operatorii economici (persoane fizice sau juridice) participanți la procedura de achiziție trebuie să întrunească următoarele cerințe de calificare și selecție:
Modul de obținere a documentației de atribuire: În scopul obținerii documentației de atribuire aferentă procedurii de achiziție, operatorii economici interesați vor depune o solicitare la adresa de e-mail a autorității contractante: până la data de 15.12.2025, ora 15:00, indicând ca subiect al mesajului: „Cererea de oferte - Servicii de control al calității lucrărilor de construcții (diriginte de șantier)" Documentația de atribuire constă din:
Operatorii economici pot depune oferta pentru unul sau mai multe loturi, reieșind din capacitatea tehnică/profesională. Termenele de prestare a serviciilor: Prestarea serviciilor se va efectua până la semnarea procesului verbal de recepție finală a lucrărilor. Termenul de execuție a lucrărilor - variază în dependență de lot, dar nu depășește 60 zile calendaristice (conform prevederilor contractului de antrepriză). Termenul limită de depunere a ofertelor: 19.12.2025, ora 15:00 Modul de depunere a ofertei:
sau
Pe plic va fi indicat:
Operatorul economic poate retrage oferta depusă prin scrisoare sau e-mail până la data limită de depunere a ofertelor. Ofertele prezentate după termenul limită vor fi respinse drept necorespunzătoare. Alte date relevante, aferente procedurii de achiziție sunt stipulate în anunțul de participare. Date de contact: Chirtoacă Cătălina, 022-499-444, ext.5 |













