Prima   -  Noutăți - Mecanismul de soluționare a reclamațiilor la Strășeni și Călărași, tema unui atelier desfășurat în incinta ADR Centru

Mecanismul de soluționare a reclamațiilor la Strășeni și Călărași, tema unui atelier desfășurat în incinta ADR Centru

   
25.05.2023   409 Accesări  

Marie Korner, expert contractat de compania germană CES, desfășoară astăzi, 25 mai, la sediul ADR Centru, un atelier focusat pe consolidarea capacităților Unității de Implementare a proiectului ,,Îmbunătățirea infrastructurii de apă în Moldova Centrală" și a operatorilor de apă din Strășeni și Călărași. Unul dintre aspectele abordate în atelier este mecanismul de soluționare a reclamațiilor primite de la clienți.

În cadrul atelierului, Marie Korner va prezenta și discuta despre modalitățile eficiente de abordare a reclamațiilor și de rezolvare a problemelor întâmpinate de consumatorii de apă. Aceasta include stabilirea unui sistem adecvat de primire și gestionare a reclamațiilor, evaluarea lor în termeni de prioritate și gravitate, precum și implementarea unor soluții eficiente într-un timp rezonabil.

Expertul contractat de CES are planificate vizite în teren, unde în cadrul întâlnirilor cu reprezentanții autorităților publice locale, operatorii de apă și consumatorii studiază situația reală, nevoile și provocările implicate în procesul de furnizare a apei potabile. Pe baza acestor întâlniri și a informațiilor colectate, Marie Korner va putea oferi recomandări specifice pentru îmbunătățirea colaborării între toate părțile implicate.

Scopul principal al acestor activități este de a asigura că proiectul de îmbunătățire a infrastructurii de apă în Moldova Centrală se desfășoară cu succes și că există un dialog constructiv între operatorii de apă și consumatori. Prin abordarea eficientă a reclamațiilor și îmbunătățirea colaborării, se urmărește îmbunătățirea calității serviciilor de aprovizionare cu apă și satisfacția clienților.