Prima   -  Noutăți - ADR Centru - ANGAJEAZĂ!!!

ADR Centru - ANGAJEAZĂ!!!

   
05.09.2014   2362 Accesări  

Agenția de Dezvoltare Regionale Centru anunță concurs pentru ocuparea funcțiilor vacante din cadrul agenției:

I. Șef al Secției planificare strategică și programare (1 unitate).

Context

Agenția de Dezvoltare Regională Centru s-a creat în anul 2009 și funcționează în baza Legii nr.438-XVI din 28.12.2006, avînd ca scop asigurarea operaționalității procesului de implementare și de realizare a Strategiei de dezvoltare  regională. ADR Centru are calitatea de persoană juridică cu statut de instituție publică necomercială și este subordonată Ministerului Dezvoltării Regionale și Construcțiilor.

Misiunea agenției este de a promova dezvoltarea social-economică echilibrată și durabilă a Regiunii de Dezvoltare Centru. Astfel, conform atribuțiilor, agenția elaborează strategii de dezvoltare regională și planuri operaționale, implementează, monitorizează și evaluează realizarea acestora.

Șef secției planificare strategică și programare este angajat în cadrul ADR Centru și exercită sarcini în conformitate cu atribuțiile de bază ale secției.

Responsabilități ale Șefului secției planificare strategică și programare: 

  • Prezintă Consiliului Regional pentru Dezvoltare Centru rapoarte semestriale și anuale privind implementarea planului de activitate în conformitate cu planul Operațional Regional și Strategia de Dezvoltare Regională;
  • Acordă suport informational, metodologic și consultative Consiliului Regional pentru Dezvoltare Centru și autorităților publice locale în vederea dezvoltării echilibrate și durabile a regiunii;
  • Promovează Regiunea de Dezvoltare Centru și initiative de cooperare interregională, transfrontalieră și transnaționle cu instituții din țară și peste hotare;
  • Asigură management de calitate superioară, necesarul curent de instruire si motivează, la nivelul sau de competenta, personalul secţiei în vederea obținerii unor rezultate optime;
  • Stabilește cooperarea cu asociațiile obștești și organizații din cadrul societății civile șisectorul privat;
  • Asigură secretariatul Consiliului Regional pentru Dezvoltare Centru;
  • Întocmește fișele de postului pentru personalul din subordine,
  • Stabilește obiectivele individuale și și evaluează performanțele profesionale ale personalului din subordine;
  • Abilități manageriale;
  •  Colectează și procesează  date de ordin economic și social, specifice regiunii, în vederea elaborării analizei economico-sociale și a altor documente de sinteză necesare în procesul de elaborare a documentelor de planificare strategică;
  • Analizează situația social-economică și problemele din RDC;
  • Analizează evoluția indicatorilor regionali și tendințele de dezvoltare a regiunii;
  • Înaintează propuneri privind identificarea direcțiilor prioritare ale politicilor de dezvoltare regională
  • Participă în activitățile ce țin de elaborarea de studii și analize pentru RDC;
  • Asistă la definirea și  evaluarea nevoilor de asistență tehnică în sectoarele prioritare SDR Centru;
  • Pregătește rapoarte și informații analitice privind situația social-economică a regiunii și tendințele de dezvoltare a acesteia;
  • Participă la monitorizarea și evaluarea implementării politicilor de dezvoltare regionala în conformitate cu legislația în vigoare și deciziile adoptate de CRD;
  • Asigură suport consultativ actorilor regionali în elaborarea politicilor de dezvoltare raională/locală;
  • Participă la elaborarea/actualizarea documentelor  de planificare strategică la nivel de regiune SDR și POR;
  • Elaborează sistemul de indicatori de monitorizare a SDR și POR și ține evidența realizării acestora;
  • Furnizează la necesitate informații din documentele de planificare strategică a regiunii pentru identificarea și definirea propunerilor de proiecte regionale;
  • Este responsabil de  elaborarea rapoartelor periodice de implementare a SDR și POR;

Calificări

  • Cetățean al Republicii Moldova
  • Studii superioare în Economie/Management/Administrație Publică/Statistică sau alte domenii legate de dezvoltare;
  • Minim 5 ani activitate în structurile administrației publice sau instituții cu activități conexe politicilor de dezvoltare;
  • Cunoștințe de operare la calculator: Word, Excel, Internet;
  • Cunoștințe excelente a limbii române oral și scris, de dorit posedarea  limbii ruse, cunoașterea limbii engleze prezintă un avantaj

Persoanele interesate pot depune personal/prin poștă/prin e-mail dosarul de concurs care va conține: 

  • CV - ul (în formă tipică, cuprinzînd experiența relevant pentru postul respectiv);
  • Copia buletinului de identitate;
  • Copii ale documentelor care certifică nivelul educațional titlul/diploma/certificate, pentru confirmarea educației obținute;
  • Copia cărții de muncă ca dovadă documentară a experienței de muncă anterioară.

Data limită până când poate fi depus dosarul de concurs este 17 septembrie 2014, ora 12.00.

  • Tel./fax: (268)  2 26 92
  • E-mail: oficiu.adrc@gmail.com, office@adrcentru.md 
  • Adresa poștală: MD-6801 or. Ialoveni, str. Alexandru cel Bun, 33, et. IV
  • Persoană de contact: Inesa Murgeneanu, specialist Resurse umane, tel.(268)26410

 

II. Specialist în Secția planificare strategică și programare (1 unitate, termen determinat - 1 an).

 Context

Agenția de Dezvoltare Regională Centru s-a creat în anul 2009 și funcționează în baza Legii nr.438-XVI din 28.12.2006, avînd ca scop asigurarea operaționalității procesului de implementare și de realizare a Strategiei de dezvoltare  regională. ADR Centru are calitatea de persoană juridică cu statut de instituție publică necomercială și este subordonată Ministerului Dezvoltării Regionale și Construcțiilor.

Misiunea agenției este de a promova dezvoltarea social-economică echilibrată și durabilă a Regiunii de Dezvoltare Centru. Astfel, conform atribuțiilor, agenția elaborează strategii de dezvoltare regională și planuri operaționale, implementează, monitorizează și evaluează realizarea acestora.

Specialistul în planificare strategic și programare este angajat în cadrul Secției Planificare Strategică și Programare și exercită sarcini în conformitate cu atribuțiile de bază ale secției.

Responsabilități ale specialistului în planificare strategic și programare:

  •  Colectează și procesează  date de ordin economic și social, specifice regiunii, în vederea elaborării analizei economico-sociale și a altor documente de sinteză necesare în procesul de elaborare a documentelor de planificare strategică;
  • Analizează situația social-economică și problemele din RDC;
  • Analizează evoluția indicatorilor regionali și tendințele de dezvoltare a regiunii;
  • Înaintează propuneri privind identificarea direcțiilor prioritare ale politicilor de dezvoltare regională
  • Participă în activitățile ce țin de elaborarea de studii și analize pentru RDC;
  • Asistă la definirea și  evaluarea nevoilor de asistență tehnică în sectoarele prioritare SDR Centru;
  • Pregătește rapoarte și informații analitice privind situația social-economică a regiunii și tendințele de dezvoltare a acesteia;
  • Participă la monitorizarea și evaluarea implementării politicilor de dezvoltare regionala în conformitate cu legislația în vigoare și deciziile adoptate de CRD;
  • Asigură suport consultativ actorilor regionali în elaborarea politicilor de dezvoltare raională/locală;
  • Participă la elaborarea/actualizarea documentelor  de planificare strategică la nivel de regiune SDR și POR;
  • Elaborează sistemul de indicatori de monitorizare a SDR și POR și ține evidența realizării acestora;
  • Furnizează la necesitate informații din documentele de planificare strategică a regiunii pentru identificarea și definirea propunerilor de proiecte regionale;
  • Este responsabil de  elaborarea rapoartelor periodice de implementare a SDR și POR;

Calificări

  • Cetățean al Republicii Moldova
  • Studii superioare în Economie/Management/Administrație Publică/Statistică sau alte domenii legate de dezvoltare;
  • Minim 3 ani activitate în structurile administrației publice sau instituții cu activități conexe politicilor de dezvoltare;
  • Cunoștințe de operare la calculator: Word, Excel, Internet;
  • Cunoștințe excelente a limbii române oral și scris, de dorit posedarea  limbii ruse, cunoașterea limbii engleze prezintă un avantaj

Persoanele interesate pot depune personal/prin poștă/prin e-mail dosarul de concurs care va conține: 

  • CV - ul (în formă tipică, cuprinzînd experiența relevant pentru postul respectiv);
  • Copia buletinului de identitate;
  • Copii ale documentelor care certifică nivelul educațional titlul/diploma/certificate, pentru confirmarea educației obținute;
  • Copia cărții de muncă ca dovadă documentară a experienței de muncă anterioară.

Data limită până când poate fi depus dosarul de concurs este 17 septembrie 2014, ora 12.00.

  • Tel./fax: (268)  2 26 92
  • E-mail: oficiu.adrc@gmail.com, office@adrcentru.md 
  • Adresa poștală: MD-6801 or. Ialoveni, str. Alexandru cel Bun, 33, et. IV
  • Persoană de contact: Inesa Murgeneanu, specialist Resurse umane,tel.(268)26410